کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تشکیل مجلس متوازن ضرورت امروز کشور است

12 اسفند 1394 ساعت 11:44

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز مجلس خبرگان و شورای اسلامی متوازنی شکل گرفت که ضرورت امروز کشور بود.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، حجت‌السلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: آزمون خوبی در هفت اسفندماه شکل گرفت که هم از نظر حضور مردم و هم از جهت انتخاب نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می‌توان آن را مثبت ارزیابی کرد.

وی تصریح کرد: با حضور مردم در پای صندوق‌های رای دشمن نتوانست آنچه می‌خواهد را بر این کشور تحمیل کند.

نکونام با اشاره به اینکه اختلافات در سراسر کشور نسبت به نوع رای فراوان بود تصریح کرد: هرکس متناسب با دیدگاه خودش رای داد اما این دیدگاه مختلف خروجی مناسبی را برای کشور رقم زد.

وی با بیان اینکه پیروزی این سرزمین همه به لطف رقم خورده است عنوان کرد: به لطف خداوند نه فتنه‌های داخلی به جایی رسید و نه دشمن توانست به اهداف خود دست پیدا کند.

نکونام تاکید کرد: اگر امروز بخواهیم در نظام جمهوری اسلامی اهداف بلند امام راحل را دنبال کند و زمینه ظهور مولای‌مان را فراهم کنیم برای رسیدن به این اهداف باید به انسانی صالح تبدیل شویم و این مهم‌ترین چیزی است که بدان نیاز داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: اگر انسان‌ها را صالح انتخاب کنند قطعا به مقصد خواهند رسید ولی اگر در این جهت کوتاه بیائیم سرنوشت بدی دچار ما خواهد شد.

نکونام اظهار کرد: مسئولین و متولیان امر باید بکوشند انسان‌های صالح در نظام و مدارس تربیت کنند.

وی بیان داشت: لازم است بکوشیم تا این پرچم انقلاب به دست امام عصر (عج) سپرده شود و همچنان راه رستگاری را دنبال کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید بکوشیم باطن خود را اصلاح کنیم و تلاش انسان این باشد که با خدا رابطه برقرار کند اذعان داشت: اگر باطن خود را اصلاح کردیم خدا رابطه ما را با جامعه درست خواهد کرد و نظام اسلامی امروز برای به پا کردن پرچم مهدوی خواهد بود.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 27688

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27688/تشکیل-مجلس-متوازن-ضرورت-امروز-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir